مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم دیوونه ی ایوون طلاتم کبوتر حیرون نگاتم

جلسه هفتگی چهارشنبه ۲۵ دی 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دیوونه ی ایوون طلاتم کبوتر حیرون نگاتم

خواب دل من کرب و بلاته بیا و بده برگ براتم

ای که دل از دل خدا میبری ، کجا میبری

مسلماً کرب و بلا میبری ، صفا میبری

کرب و بلا نگو بهشت منه دلم روشنه

منم یه روز با رفقا میبری ، یه جا میبری

منو ببَر حرم حرم یا حسین

امیری حسین نِعم الأمیری ، مثل تو ندیدم بی نظیری

آقاییتو میرسونه اینکه منو به غلامی میپذیری

خیمه ی روضه فیض عام توئه ، به نام توئه

هر چی که دارم از مرام توئه ، به نام توئه

مادر من منو به روضت آورد به دستت سپرد

میگفت قبول کنی غلام توئه ، به نام توئه

منو ببَر حرم حرم یا حسین

خوبیتو من از همه شنیدم ، نَه که شنیدم خودم که دیدم

نااُمیدم از تموم دنیا حرم تو خونه ی اُمیدم

با یه اشاره گره وا میکنی ، چه ها میکنی

با یه نگاه خاکو طلا میکنی ، چه ها میکنی

یک دفعه عالمو بهم میزنی ، چه ها میکنی

یک بَرَهوتو کربلا میکنه ، چه ها میکنی

منو ببَر حرم حرم یا حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش